Abstinens!!!!!!

En bra och effektiv tisdag. Japps, det verkar inte bättre. Sovit, åkt till jobbet, tränat en timme, jobbat ett x antal timmar, kommit hem, plockat undan, vikt lite tvätt, diskat undan och gjort mig redo för soffan och för en film. Har stor shoppat filmer av Sophie. Hennes mack säljer ut gamla hyrfilmer, 25:- filmen:-) Jätte billigt! Själv är jag en sån där människa som endast hyr filmer. Bränner aldrig ner och handlar sällan filmer. Så i mitt filmförråd här hemma är det rätt tråkigt och tomt. De gånger som man kommer sig för och ska se en gammal film så är det oftast brist på den varan. Men nu har jag handlat 5 stycken bra filmer. Så nu finns det lite att kika på:-)

Är ENORMT sugen på en filmkväll tillsammans med mig själv nu. Fixade en kopp te och öppnade skåpet för att ta fram popcorn. Jag behöver popcorn!!! Hittar dem inte, rotar, river och slilter i skafferiskåpet. TOMT!?? Är för lat för att brassa i väg till ica eller macken. Så nu är jag smått sur, vill ha popcorn!!! Har istället fått inse det tragiska och dukat fram te, ost, smör, marmelad och digestive kex. Får duga det med!

Så nu ska jag fika, se på en film tillsammans med mig själv....


Kommentarer
Postat av: Carro

Helt rätt Emmelie! Man SKA unna sej själv, allt som oftast=) Vardagslyx kallas d visst ;)Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback