Sjukvårdens tecken!

Andra dagen i rad var jag upp innan 6 imorse och tränade. Det håller i sig! Även denna dag har varit toppen. En dag med sjukvård. Mycket intressant! Även om jag måste erkänna att jag gillar brandteori lektionerna bättre. Har lite svårt för sjukvården. Inget yrke jag skulle inrikta mig mot. Men det är alltid bra att ha lite kött på benen:-)

Har haft en form av gemensam fys nu på eftermiddagen. Alltså pass nummer 2 för dagen är avverkat. Känner mig fantastiskt nöjd:-) En liten powernap blir det nu innan middagen serveras runt 18.30. Ikväll blir det för övrigt hockey. En match som spelas i Väsby. Väsby hockey möter !?. Har inte så bra koll mer än att laget som jag kommer hejja på har gröna tröjor! Har lyckats lura med mig Titti som sällskap, undra om hon vet vad jag släpar med henne på;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback