Så var det dax igen

Ibland känns det verkligen som om tiden springer iväg. Vart tog min lediga helg vägen  någonstans!???? Hann inte med att blinka så var vi här igen. En ny vecka, ny måndag och nya tag som gäller. Helgen fanns här i tiden någonstans. Har hunnit med att gå ut och käka, hör och häpna TVÅ dagar i rad. I fredags blev det thai stället på trädgårdsgatan. Kommer inte ihåg vad det heter.. Väldigt god mat åt vi!!! Super! Lördagen väntade jobb några timmar över dagen. Till kvällen var bord bokat på Tandorii house. Blev allså en väldigt god middag även på lördag kväll:-) Som vanligt de senaste lördagarna under en tid så hamnade vi på Oscar innan det var klart. Hade en enormt trevlig kväll!! Mådde kanske som förtjänat igår, söndag. Inte helt oväntat var jag sjukt jädra trött igår. Visste knappt vilket ben jag skulle stå på, värkte i hela kroppen av trötthet. Känns något bättre idag. Har återhämtat mig och känner mig pigg och laddad för kommande vecka:-) Hade sovmorgon imorse, jobbat eftermiddag och tränat ikväll innan jag åkte hem. Skönt!

Sitter som bänkad hemma nu med tända ljus, en kopp te och apelsin samt kikar på premiär av den svenska versionen av "mannen som talar med hundar". Gillar sådana här program! Lutar åt att det blir en tidig kväll igen. Behöver mycket sömn som jag orkar med morgondagens pass 08:00 - 19:00. Brandövning först och sedan jobb i kontroll.

Ha en bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Låter som du haft en mysig helg! Vi måste ta å hitta på nåt snart!!! Känns som det var längesen nu... :( Kram kram

2008-11-04 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback