Nattligt inlägg!

Klockan är snart 01:00 och vad gör jag uppe nu kan man undra!? Det är inte så att jag är uppe "bara för att" så här en onsdagkväll efter en dag på jobbet och en kommande torsdag som väntar med jobb hela dagen. Jag har kört ett 12 timmars pass idag på jobbet. Slutade nu kl.00:20. Fick för första gången det här året skrapa rutorna då jag åkte hem. Temp mätaren visade -1, kändes  som -5 MINST!

Borde vara hur trött som helst nu, men inte då. Känns just nu som om jag skulle kunna fortsätta arbeta några timmar till. Är på G nu så här på kvällskvisten. Nästan så mina arbetskollgeor fick säga åt mig att gå hem. Mot mina principer när det gäller nattfika/nattmacka mm. Så sitter jag just nu med ett glas mjölk och en nattmacka. Sedan ska jag nog borsta tänderna och krypa tills sängs. Har en arbetsdag imorgon med, sedan är det helg:-)

Godnatt och sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback