Myspys shoppingtur!!

Mystur med Sara ut till Birsta i etermiddag. Som vanligt när vi gör våra Birsta besök så ramlar vi inte hem förrän allt är igen bommat och klockan närmar sig nio eller halv tio på kvällen. Tiden rusar när vi strosar omkring! Ofta inhandlas det massor när vi är ute där. Ofta blir det både kläder, heminredning och flera gånger stora kartonger. Sätet brukar fällas ner så vi ryms i min lilla citra. Det har vid några tillfällen hänt att jag tackar gudarna att jag inte har en karl här hemma när jag ramlar in med påsar, kartonger, tavlor, möbler och lite mer påsar. *puh*  Vem som helst skulle få spader på mig! Alltså kan vi dra slutsattsen av att Saras F har ett enormt tålamod för hans flickänns shoppingbegär:-) En eloge till honom! Idag har vi faktiskt INTE storhandlat någon av oss. Bara lite små jox som var nödvändigt. Hade julklappar i åtanke, men ingen av oss hade några ideér för det idag. Vi får boka in en ny sväng! :-)

Känns som jag har gjort mitt för den här veckan! Känns som om jag gör helg nu. Har två härliga lediga dagar framför mig. Ska ladda rejält inför kommande arbetshelg. Tänkte starta morgondagen med bilverkstad kl.08.00. Fika och mys på stan tillsammans med Linda och även stallet, ridning står på schemat. Nu är det dax att plocka undan lite och förbereda för sängen. Är sjukt trött efter 2 dagars jobb. Det tar på krafterna att somna sen om kvällarna för att sedan kleva upp tre timmar senare. 7 timmars sömn på 2 dagar är på tok för lite för min del.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för ännu en mysig shoppingsväng! Ja du jag hoppas att Fredde ska vara å träna varje gång jag kommer hem med påsar så jag hinner göma undan dom! =) Igår var han hemma o blev väldigt förvånad över att jag bara hade en påse med mig hem! skrattar Stackarn, han är nog bra snäll! Hehehe!

2008-11-12 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback