Lediga dag

Kändes inte riktigt som min lediga dag imorse när väckarklockan väckte mig vid 7 tiden. USCH så trött jag var!! Kallt var det ute med *brrr*. Var "sådär" skoj att åka iväg och lämna bilen. Blev en ofrivillig morgonprommis hem i kylan. Erkänner att det var skönt när jag väl var hemma igen. Hade planer på att sätta igång och städa här hemma då. Men vem städar kl.08.40 en onsdag morgon då man dessutom har ledig dag!!? Inte jag i alla fall. Kröp ner under täcket, slog på tv:n och myste en en stund.

Har träffat Linda idag! Det var på tiden, var super längesedan vi sågs. Vi har förbrukat några mysiga timmar med lunch, fika, massor av te och MÄNGDER av surr på Waynes. Super mysigt:-)

Nu faller mörkret sakta men säkert utanför mitt fönster, jag börjar bli lite orolig över att telefonen inte ringer. Nervös över hur det går med bilen. Bara jag får komma och hämta den nu innan kvällen. Jag har några timmars stalltjänst att göra idag med. Utan bilen kommer det inte alls att gå enligt planerna. Lugnar mig en stund till, annars ringer jag själv och frågar vad som händer och sker. Kanske ska fundera på någon middag så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback