Glada besked:-)

Idag har jag fått höra en glad nyhet! Eller föresten TVÅ glada nyheter! :-) Den ena nyheten kom oväntat, plötsligt men ändå inte helt omöjlig! En glad nyhet som är en hemlis mellan mig och någon annan. Och mer än så kommer ni inte få veta! :-) Den andra glada nyheten för dagen är att det verkar som om det ordnar upp sig med mina försäkringsbekymmer! Har det inte fullt ut bekräftat ännu. Men det låter som om det verkar ha ordnat sig. Och där har jag en vän att tacka för det! Tack gumman för hjälpen!! :-)

Min vecka verkar börja bra. Har haft en bra dag på jobbet med. Till och med tränade innan hemgång. Sitter nyduschad nu och har precis ätit lite taco rester till middag. Nu är det stallet nästa. Och ikväll har jag lovat mig själv att inte klockan ska bli 00.15 innan jag släcker lampan!
 



                                              

(Bjuder på en bild sedan i somras från O´learrys med en smarrig irish coffé)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback