Confused!

Veckan har hunnit ikapp mig med en racerfart! Tur jag hade min lediga måndag för tisdagen och onsdagen har varit jobbiga. Dels dagar med arbete, övning och träning. Men framför allt behöver min hjärna vila en stund nu. Det är något som sker och händer som gör att mina tankar snart exploderar. *shit*

Gjorde pappa sällskap hem efter jobbet idag och käkade middag med honom. Hade tänkt hinna träffa både sophie, Angelica och hinna kika på hoppträningen. Men  icke! Jag behöver egentid, min hjärna behöver vila! Tankarna måste få rensas. Annars överlever jag nog inte denna vecka. Ska värma på lite äppelpaj sedan gårdagen, mysa ner mig under soffan och kika på "bonde söker fru". Klockan nio ikväll är det nog sedan totalt släckt och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback