ARG!!!!

Jag är så fruktansvärt jävla arg just nu. Så arg att jag skakar i kroppen. Så arg att tårarna rinner. Gjorde mitt bästa in i det längsta för att verkligen vara bestämd, övertygande och fullt beslutsam om att jag hade rätt. Finns något som heter "kunden har alltid rätt". När jag la på telefonluren brast det. Tårarna sprutade på mig.

Jag betalar sjukt jävla mycket på min bilförsäkring varje månad. Ha velat byta försäkringsbolag sedan ett år tillbaka. Till svar för ett år sedan fick jag "Återkom om ett år, 1 november. Då kan du byta". Har bitit ihop under ett års tid nu och glatt betalat mer än vad jag egetnligen borde. Nu när jag ringer och ska byta så verkar det inte vara några som helst problem. Fint! Tills jag ringer upp bolaget som jag vill bryta kontraktet med. Dem sparkar bakut totalt och blir skitsura. Jag är hela 6 dagar försen! Jag skulle ringt 6 dagar tidigare om jag velat byta. Försent, jag får inte byta eller avsluta kontraktet. Fucking jävla skit försäkringsbolag!!!! Nu är jag bunden ännu ett år till med detta jävla skitbolag. Så nu vette fan hur jag gör. Måste ringa upp bolaget jag vill ha igen och säga att jag inte kan teckna försäkring hos dem ännu. Vill ha alla försökringar samlade på ett och samma ställe. Ska det vara så jävla svårt!?

Nu hoppas jag på att några högre makter träder in och ändrar på det här åt mig. Jag själv behöver luft så jag får bort min skapliga irritation och huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gumman... har du betalat in på dig "gamla" försäkring? Har du inte det så är det helt OK å byta bolag. Vilket bolag har du nu förresten? Ring mig så ska jag kolla om jag inte kan hjälpa dig! Puss o Kram

2008-11-10 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback