Wednesday

Smörjer och smörjer med anti-salvan som bara den. Den hjälper otroligt bra! Kroppen känns något bättre idag efter gårdagens massage. Skulle nog behöva en omgång på bänken 1 gång i veckan.
Ikväll har jag vilat, ingen träning över huvud taget. Istället åkte jag hem och "snodde" ihop en kexchokladpaj att ta med till jobbet imorgon. Min tur att bjuda på fika:)
Har börjat packa lite inför helgen med. Inser att jag bör göra klart det nu ikväll eftersom jag jobbar till kl.00.00 imorgon kväll och åker tidigt fredag morgon. Har en jättesöt liten behändig väska. Som är som gjord för att ha med sig över en weekend. Men jag får inte plats. Vet inte vad jag gör för fel? Det spelar ingen roll om det handlar om en eller två dagar. Jag tar alltid med mig för mycket, och använder knappt hälften. *suck*
Ska göra ett seriöst försök nu att endast ta med de som jag behöver och det som jag kommer att använda. Vi får vel se hur bra det går. Annars får det bli den vanliga lite större väskan som jag lånar av mamma & pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback