Så tomt det blev

Blev jätte jätte tomt efter att älsklingen åkte hem till mamma och pappa igen. Jag inser ju nu vilken otroligt sällskapssjuk människa jag är. Jag avskyr att vara ensammen!! Som tur är så får jag rå om honom hela helgen med. Jag jobbar även hela helgen, men jag får sällskap de timmar jag inte är på jobbet, tex på natten:)
Så vad har vi gjort idag då? Vi startade dagen med lånprommis upp till och runt Sidsjön. Sedan väntade badkaret för Julle, det tyckte jag var kul. Jag tror han tyckte det var lite skönt när han väl stod där. Tror han gillar att bada!
Eftermiddagen ägnade jag åt att rensa garderoben, eller rättare sagt gjorde ett försök till rensning. Jag försökte och hunden tittade på. Gick sådär, för som alltid när jag ska rensa så kommer tanken "den kan vara bra att ha" så stoppar jag tillbaka. En Ikeapåse fick jag ihop i alla fall!
Ikväll blev det lite kalas med, kusin Linda fyller 12 år idag! 
                
                image88
Nu vill jag ha sommar, ledighet och massor med sol och värme! Jag vill bada, sola, grilla, dricka rosévin och njuta av härliga sommarkvällar!! Längtar bort, bort härifrån... vet inte vart men skicka iväg mig åt något håll så är jag nöjd. Jag vill åka båt, åka båt och frossa räkor med vitt vin. Kan tänka mig en tripp till Ö-vik och sedan ut mot Ulvön.
 
                              image87 

//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback