Pejl!?

Jag borde testa med att pejla rätt på mitt liv! Vem vet kanske skulle det fungera, eller inte.
En sak som är säker är att jag har jobbat idag. Började kl.5.30 och slutade kl.19. Däremellan hann jag med en övningsdag där pejling stod på schemat. Hade jag fått önska hade jag testat med att pejla reda på mitt privata liv. Tyvärr fick jag inte välja utan istället infinna mig i en grupp och pejla efter det som vi skulle pejla efter.
Nog om pejlen och jobbet, det flöt på i sina vanliga takter. Det som var annorlunda för dagen var lunchen. Den käkades på E.ON arena. Kan rekomenderas!
Stannade kvar och tränade en timme efter jobbet ikväll. Känner att kroppen protesterar lite, har ont till och från. Vissa dagar bättre och vissa sämre. De sämre dagarna strålar det ända upp i nacken. Fick mig en liten tankeställare, "herregud jag är snart 22 år gammal och har redan krämper". Hur som helst blev det ett besök ut till Alnö hos mamma o pappa. Fram med massagebänken och mamma fick knåda igenom min kropp. Känns mycket skönare just nu. Men massage är något man vill njuta av, trodde jag.
Men icke, det gjorde mer ont än skönt då jag låg på den där bänken.

Det har ringt en liten klocka i mitt huvud nu. Var sjukt trött i helgen och sov 13 timmar 2 dagar i rad och var fortfarande trött efter det. Hade kunnat sova ännu mer. Vaknade på lördag morgon av att det stack i läppen. Vips så poppade munsåret fram. (munsåret visar sig efter vistelse i stark sol, vid stress eller då jag inte mår som jag ska) Kände mig allmänt trött och hängig och hade ont. Någon frågade om jag inte skulle varva ner lite? Ja, kanske borde jag ta det lite lugnare ett tag och försöka tänka på något roligare.
Passande just nu är att till helgen så väntar en Stockholms vistelse tillsammans med Madde.
Ska bli grymt skönt, precis vad jag behöver just nu!! *längtar*

2 dagars jobb återstår av veckan, klockan är mycket och jag behöver varenda sömntimme fram till nästa arbetspass så nu blir det Godnatt & Sov så Gott!!



*Längtan och saknaden är nästan olidlig, mitt hjärta blöder*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback