Känsloladdad söndag

Efter fredagens hemmmys så  tog lördagen igen det med en sväng ut på Aveny där
"stand ut black" spelade. En trevlig kväll med gott vin, härligt umgänge och fantastisk stämning på dansgolvet:)

Var alltså inte piggast i morse när jag slog upp min små blå. Blev en radikal förrändring på det efter en timmes promenad i solskenet runt stan tillsammans med Angelica. Eftermiddagen var inplanerad i Gårdtjärn, Kovland för att kika på den lokala revyn som Kalle och hans familj tillsammans med flera ställer upp med årligen till sista april och dagarna framåt. Har bara hört massa positivt om denna omtalade revy. För mig var det första gången och jag hade höga förväntningar redan innan jag visste vart jag skulle någonstans. Jag blev inte besviken kan jag meddela. Dom var grymt bra! Jag som utombörding skrattade så jag hade magknip åt deras lokala skämt, glädje, humor och skämt. Spex och sång var fantastiskt bra! Medan jag satt där på bänken och skrattade till mig magknip så kunde inte känslorna undgå mig utan alla känslor som man kan tänka sig att känna kom på en och samma gång.
Jag kände glädje, lycka, ledsenhet, sorg och en viss stolthet!

Är helt tom på känslor nu, finns no feeling kvar så det blir en tidig kväll ikväll helt utan känslor.

//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback