Jag har gjort det!

Nu är det gjort, nu sitter den där för resten av mitt liv! Ända tills jag dör kommer jag att ha denna "stämpel" på min kropp! Jag kan inte ångra den, inte ta bort den... den är fast tillsammans med mig! Det känns bra, den är fin och det blev snyggt!! Jag har nu fått gjort den förändring som jag kände att jag behövde nu, vet inte om det var rätt förändring men en förändring var det i allafall! Det känns faktiskt en smula bättre med allt för tillfället.

Sänder en tanke till farmor som inte gillar mina förändringar! Hade hon varit här hos mig nu så hade hon fällt en kommentar som "Flicka lilla, tänk på när du blir gammal!"
Tanken jag sänder till farmor är att om du hade varit här nu och sett den så tror jag nog att du hade tyckt att den är rätt fin! För det blev faktiskt bra! Jag saknar min kamera, den har kastat in handduken. Hade jag haft den så hade jag knäppt ett kort och lagt upp här på bloggen. Kom nu på att jag önskar mig en ny fin kamera då jag snart fyller år! Jag vill knäppa härliga sommarkort!!

Nu ska jag och min älsklingsgrabb ta en prommis! Tror han behöver det, för han har somnat på rygg i fåtöljen! Lite senare kommer Madde och umgås och därför har jag nu en härligt god äppelpaj i ugnen som luktar underbart!

//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback