Ibland blir jag bara så sugen..

på att köpa mig en egen häst igen! Är nyss hemkommen efter ett träningspass för A-L. Det gick faktiskt riktigt bra! Det är så roligt att träna, hon blir bara bättre och bättre efter varje gång jag rider. Hon växer i mina ögon, tycker numer att hon är en riktig liten ögonsten:) Sophie är bra gullig som lånar ut "lilla gumman" till mig och låter mig träna och tävla! Alla borde få ha en vän som du!

Det vore grymt skoj att skaffa sig en egen att träna, tävla med. Blir så jäkla sugen! Men samtidigt är det bra skönt att slippa vara bunden 7 dagar i veckan och slippa alla utgifter. Det är grymt lyxigt att bara få rida ibland då det passar. Och att dessutom ha möjlighet till träningar de gånger man vill rida är inte heller dåligt!
Så jag ska inte klaga!

Ibland saknar jag ponnytiden, saknar min lilla buse Suny Boy....
  
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback