Hemma igen

Återigen på hemmaplan efter helgens vistelese i huvudstaden. Jag och Madde har haft en super mysig helg:)
Ätit, druckit mycket gott, shoppat loss, festat, surrat och myst i underbart soligt väder.
En riktig tjejhelg är vad vi har haft:) Det var välbehövligt känner jag. Även om jag var helt knäckt igårkväll då jag landade hemma. Det kan delvis bero på en kombination av sömnbrist, alkohol och skavsår på fötterna. Det är smällar man får ta!

Hemma och jobbar som vanligt igen nu i två dagar och sedan ledigt igen. Mitt liv har sprungit ifrån mig senaste veckan så jag ska försöka ta igen det som missats och inte hunnits med.
Jobb tidigt imorgon igen, ska försöka sova. Vilket inte är helt enkelt. Det är ljust ute och det är ljust inne. Minns hur det var förra sommaren. Kunde knappt sova en enda natt hemma hos mig då jag hade fm.
Nu finns det inget annat alternativ. Kanske borde införskaffa en ögonbindel!?


                                                

 Ska gömma mig under täcket tillsammans med livets svåra gåtor och funderingar. Börjar bli trött på att det ska vara så här nu. Det känns som när man var liten och var rädd för mardröm om natten. Jag vet trots allt att bara sömnen kommer och så sover jag i flera timmar. Men vägen dit känns just nu lång.



Godnatt & Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback