Friday!

Fredag och helg äntligen här, för de flesta av oss medmänniskor. Gäller dock inte alla.
Jag är en utav dessa. Jag påbörjade min "jobbhelg" idag och imorgon väntar en ännu längre dag. Älskar mitt jobb och tycker faktiskt att det är roligt att åka till jobbet varje gång.
Men idag kändes det faktiskt lite motigt då solen sken, 20 + stod temperaturmätaren på i bilen. Nästan lika glad är jag för det, men bara nästan. Hade som vanligt trevligt på jobbet och "glömde" nästan bort det härliga vädret ute. Stannade kvar efter jobbet och sprang på löpbandet INOMHUS innan jag åkte hem.

Väl hemma så bjöd grannen över på några glas vin ute på balkongen, trevligt värre:)
Angelica kom också förbi. Så vi satt ute hos grannen, surrade och drack vin! Jag trivs verkligen i mitt hus, har underbara och trevliga grannar! Blev en kvällsprommis ner på stan, spanade in läget på uteserveringarna som kommit fram. Men drog oss från att gå in någonstans utan fick med oss en påse med karra hem istället. Blev "soffhäng" restrerande av kvällen. A har dragit vidare för lite äventyr och mys, hihi.. hoppas du har trevligt vännen!;)
Själv ska jag krypa ensam till sängs. Har ju en tidig morgon som väntar.

Sweet dreams!
//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback