En ledig dag springer iväg.

Varför? När man äntligen är ledig så springer dagarna ifrån en. Hinner inte alls med. Jag sov inte speciellt länge med tanke på att jag behövde slutföra kaoset hemma sedan gårdagen. Morgonprommisen gick i stöpet då det naturligtvis ska regna då jag är ledig en hel dag.
Blev en tur ner på jocks tillsammans med A och löpa på bandet istället.
Luncha på stan och iväg till Birsta för att fixa lite ärenden.
Klämdag och dåligt väder.... behöver jag säga mer!?
Det var kaos i Birsta, kö ut på motorvägen och alla barnfamiljer hade samlats i Birsta Citys nya shopping mecka. Vi gled omkring bland galningarna i några timmar. Handlade med kundvagn på ica maxi och jag kände mig för andra gången i mitt liv som en småbarns mamma som var ute och veckohandlade. Trivs inte i "kundvagnsrollen", "korgrollen" är mer min grej. Kommer nog att fortsätta köra med den ett tag till. Hem och packa upp och ställa in. Hade tänkt rida idag med, men klockan var nästan kvällen innan vi var klar och det regnade så jag hoppas hästägaren och hästen själv tycker det blev passande med en vilodag idag.

Kvällen har tillbringats med A. Vi lagade god mat, öppnade en flarra vitt vin, hyrde film, mumsade jordgubbar med kesella m. jordgubbssmak till *mums*
Är toktrött nu så nästan ögongen går i kors. Ska försöka vila huvudet på kudden nu för imorgonbitt väntar ett spinningpass samt hästtävlingar. Känns skönt och vara så trött, brukar gå lätt att somna då, så jag ska passa på att ta den chansen medan den finns.


*Min älskling fattas mig så sjukt mycket, faan vad jag längtar efter dig, om jag bara kunde sluta*
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback