2 Dagars ledighet

Två sköna lediga dagar mitt i veckan, skönt!
Har hunnit ikapp med städning, disk, packa upp och fixa till hemma. Vill gärna ha en tvättid med, tyvärr är det bokat båda dagarna:( Klev upp tidigt idag, hade klipp/färg nere hos moster kl.9.30. Så nu känner man sig rätt fräsch i huvudet igen:) Lunchade med Madde på stan sedan. Blev en sväng ut till Birsta för lite mathandling. Så nu är det gjort, behöver inte gruva mig längre för det. Jag avskyr nämligen att dra kundvagn. Det känns som om jag är en småbarnsmamma som är ute och veckohandlar åt en hela familj. Det känns fel, känns inte som jag.

Ikväll blir det stallet. Ska träna med Cosmopolitan för A-L kl.19, ska bli skoj!
Ska ut och njuta lite i solen nu, passa på för imorgon är det jobbdax igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback