1 Maj

Nu är den riktiga vårmånaden här, Maj! Känns bra, även om det inte är något vidare höjdar väder idag precis.
Valborgsmässafton igår. Jag jobbade igår, inga undantag hos LFV inte.
Åkte till Kovland tillsammans med Angelica på kvällen.
Till Sara på grillning, vindrickning, umgänge och kubbspel:)
Hade en mycket trevlig kväll och man fick verkligen lite försmak på vad som komma skall när kubben kom fram. Det är sommarspel och nu kan man äntligen plocka fram det och ge sig ut och spela. Även om det fortfarande är lite för mörkt ute på kvällen. Men med värmeljus runt spelplanen så går det fint:)
Kalle var snäll och plockade upp mig och skjutsade hem mig då han var på väg hem från Gårdtjärn.
 
Sovmorgon idag, skönt! Dock väntar jobb om några timmar. Tänkte hinna med en prommis tillsammans med Angelica innan jag åker till jobbet och tar han om resenärerna som ska iväg på semester till Kreta idag.
(jag skulle också vilja åka idag, man kanske ska packa en väska och ta med till jobbet, hoppas på en ledig plats)

Hade gärna önskat strålande sol så man blev tvungen och bära solbrillor ute, men inte då.
Fast det ska bli skönt med en prommis nu på stört!

                                               
Nästa bild

//EM

Kommentarer
Postat av: Birger

Hej på dig

hitade din blogg i besöksstatistiken från min sida och såg en majbrasa som såg bekant ut :-)
Kul att den kom till nytta, håll till godo...där finns ju många bilder
lev väl, använd vårvädret
//birger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback