Ny vecka, nya tag!

Tisdag och jag är åter på jobbet i en ny vecka med nya friska tag. Sedan torsdag förra veckan har det hänt en hel del... Fest med jobbet på Norra berget till Anna Norbergs "wild western" show, super trevligt var det:) Utgång tillsammans med Sophie o Yejka, inflyttningsfest och tävlingar i Ånge. Behöver jag nämna att jag var sjukt trött i söndags kväll när jag äntligen landade hemma efter en helg med full fart!?
Hade jag haft en fungerande kamera nu så hade jag lagt upp lite bilder efter helgen... nu har jag inte det:(
Måste ta tag i saken angående en ny kamera, jag vill knäppa kort!!

Nu är jag på jobbet igen, har jobbat sedan kl.12 idag och det återstår ytterliggare några timmar. Ska jobba över till kl.24 eftersom det fattas lite folk i brandstyrkan ikväll. Men jag klagar inte, inte fel med lite övertid;)

Nu är det strax landning igen så jag ska bege mig ut i position igen för arbete.

Han en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback