Ny vecka, nya möjligheter!

Ny vecka, nya friska tag! Har varit ledig fre, lör och sön. Förstår inte riktigt vart dagarna tog vägen någonstans!?
För vips så var vi här igen. Måndag och en helt ny vecka. I torsdags var det fest med jobbet på norra berget till Anna Norbergs show "wild western", grymt bra och en enormt trevlig kväll!! Fredag blev det dressyrpass för A-L, middag på Invito på kvällen samt följde en utgång. Lördagen tillbringades i stallet för att förbereda inför söndagen, på kvällen blev det inflyttningsfest. Söndagmorgon bar det av mot Ånge. Dresyrtävlingar för hela slanten i hettan! Var sjukt varmt, resultatet blev sådär! Var något trött igårkväll när jag landade på altanen ute på Alnö hos mamma & pappa för lite grillning. Behöver jag säga att det blev en tidig kväll!

Hade varit riktigt trevligt med lite bilder nu. Måste verkligen ta och skaffa mig en ny kamera nu!! Vill knäppa kort!!

Idag har jag jobbat igen, em... skönt! Älskar den här typen av arbetsvecka då vi har eftermiddag! Blev en powerwalk tillsamman med Angelica upp till och runt Sidsjön ikväll med *skönt*.  Älskar sommarkvällar då det är varmt och ljust ute! Jobbar imorgon med, dock verkar det som om jag kommer att jobba längre då. Men på onsdag är det ledighet som gäller igen, eller semesterdag. Studentfirande står på schemat. Torsdag jobb igen och sedan ledig fre, lör och sön igen:) Då väntar Ö-vik och hästtävlingar igen! Det var den här veckan det!

Nu ska jag förbereda lunchlådan och krypa till sängs. Är trött trots all ledighet, förstår inte!

//EM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback