My shoes is here!

Vita, fräscha och sommarsnygga! (synd det inte håller i sig för evigt)
               0
Arbetsdagen har kännts väldigt lång idag, förstår inte varför. Redan klockan 9 imorse kändes det som om det var dax för lunch och som att jag hade arbetat i jätte många timmar. Har varit ute i solen idag, jobbat alltså!
Klippt gräs och gjort fint utanför ankomst/avgångshallen. Själv har jag gått runt med trimmern i högsta hugg och röjt undan en hel del gräs. Superskönt med ett varierande jobb. Men jag lovar att jag inte kände mig allför jätte fräsch när jag gjorde "raggartvätten", bytte kläder och fixade lite ordning i håret innan jag gick in i säkerhetskontrollen igen. Men det är skönt, speciellt nu på sommaren att variera sig lite:)

Nu har jag tvättis! Ska skynda på med det (om man nu kan skynda på med tvättstuga!?) Skulle vilja åka till färsta och kika på Sophie och Cosmopolitans hoppträning. Har lite beslutsångest över om jag ska ut och springa själv eller om jag ska sitta still och titta på hoppning ikväll!?

//EM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback