Helg!!!

Nu har jag gjort mitt för denna vecka! Jag har tagit helg nu:)
Fast jag vet att helgen kommer att springa ifrån mig och *vips* så är det måndag morgon igen då klockan kommer att ringa 03.50! Helgen ska tillbringas i Ö-vik på hästtävlingar hela lördag och hela söndag, det säger vel en hel del.
Lördag morgon kommer klockan att ringa strax innan kl.6!
Fredag imorgon = ledigt! Ska luncha med Madde, handla mat och fixa lite hemma. Moster och kusin kommer för att uppvakta i efterskott imorgon kväll. Mamma kommer också förbi på besök. Ikväll blev det även bestämt att Johanna och hennes mamma Anette kommer förbi och hälar på och umgås!Ska bli jätte jätte trevligt att umgås vi barndomsdöttrar tillsammans med våra mammor:) Vi har hängt ihop hela livet och följts åt i allt vi gjort. Inte bara jag och Johanna utan även våra föräldrar. Har blivit lite mindre sista året. Var även ett tag sedan jag och Johanna träffades nu, så det ska verkligen bli trevligt att umgås imorgon:) Så jag tänkte fixa tacos att bjuda på till middag!
Tänkte att jag skulle röja undan lite nu innan jag bäddar rent och hoppar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback