Deppig

Har mys-lunchat tillsammans med Madde idag hemma på hennes balkong. Supergod lunch som avslutades med glass och maränger. Utöver lunchen hann vi med MASSA surr om allt och i princip inget, om livets svåra gåtor och dess glädjeämnen. Alla borde få ha en vän som Madde:) Nu dröjer de ett tag till nästa träff eftersom min vän åker till Kreta ikväll och kommer hem om 2 veckor. Så om 2 veckor ses vi igen för surr:)

Hann med en sväng runt Birsta City tillsammans med Mamma och Kusin Linda. Fyndade en tröja på rea inne på Gina Tricot, endast 49 :-. Har för andra dagen denna vecka lagat middag!! De ni! Idag serverades det tjockpannkaka. Tråkigt att behöva äta middag ensammen bara när man för engångsskull lagar middag. Inte undra på att man tröttnar och inser hur tråkigt det verkligen är när man lägger ner tid på att fixa mat som ska smaka bra så är det ingen annan som bryr sig. Onödigt, om det inte vore för matlådansskull.

Känner mig lite smådeppig idag, vet inte riktigt vad det är! Känner mig låg och nere. Gråten bränner  bakom ögonlocken och det har den gjort i princip hela dagen. Var gång jag varit på toa under dagen har jag fått kika i spegeln så att jag inte är tårögd eller röd i ögonen. Varför!? Jag orkar inte ha det så allt för länge till, kanske blir det en bättre dag imorgon.
                        
                         
 
Nu...Åka till Ica kvantum tillsammans med Yejka och handla lite inför grillning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback