22 år!

Ett år äldre idag, det tar sig! Grattis till mig:)
Födelsedagen firades med ledighet från jobbet och underbart väder ute! Många av släkt/vänner är på flygande fot just nu, men några höll sig hemma och kom förbi med uppvaktning. Till och med middag blev jag bjuden på idag:) Inte nog med att man blir bortskämd med  princip allt så har jag en helt underbar vän som tog med mig ut på stan och bjöd på lunch i det grymt härliga vädret! Har haft en super mysig födelsedag samt ledig dag!
Massor med sol, vackert väder, fina presenter, gott fika, god mat hela dagen!

Önskar att min kamera ville fungera för jag vill knäppa kort och uppdatera med lite bilder. Det här håller inte, jag måste nog införskaffa mig en helt ny! För jag vill knäppa kort, och det nuuuu!!
Så inte ett endaste kort har jag att lägga in från min 22-års dag, tråkigt.


  //EM  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback