Uppdate!

Har inte haft lust, ork, vilja eller tid att sätta mig vid datorn och försöka skapa några rader i bloggen.
Varför bloggar man egentligen? Enda anledningen till att jag gör det är för att jag tycker det är rätt bra tidsfördriv ibland, skönt att få skriva av sig lite och det är lite kul att gå tillbaka och kolla vad som hände för 1 år sedan. Dessutom är det rätt skoj att kika runt på vänners som okändas bloggar och följa deras liv. Vanliga vardagsliv som dom värsta modebloggarna i kändisvärlden. Känner hur som helst att jag är mogen för en liten uppdate här på bloggen nu.
Vet bara inte vart och hur jag ska börja...
Sedan sist har älsklings Jossan kommit hem från Oslo, på besök i en vecka!:) Super super skoj!! Den årliga gatufesten har ägt rumt och det var nog kanske det bästa gatufesten på flera år! Jag som bara skulle gå 2 dagar, pga jobb.
Och vad sker!? Jo, hamnar på gatufest ons, tors, fre och lördag!! Hade jätte jätte roligt:)
Mådde som jag förtjänade på söndag kväll. Hade ett antal sömntimmar att ta igen med tanke på arbetshelgen som dessutom ägde rum. Har fått vilat upp mig nu i 2 dagar. Igår, måndag var det lååång sovmorgon som hägrade, 14.30 var det tid för nagelpiffning, så nu har jag såå fiina naglar! Madde har kommit hem från semester så det blev en fika med henne på stan samt massa surr. Kvällen tillbringades ute på ön hemma hos Jossans pappa där det stod grillning på menyn. Lite senare drog vi (jossan o jag) oss tillbaka till stan, hyrde film o myste hemma i soffan. Hade nattsällskap i natt i form av Joss. Förstå hur grymt skönt och ha någon som tar upp halva sängen igen. Jag har sovit som ett litet barn hela natten. Så grymt skönt och slippa sova ensam! wiie:)

Idag, Tisdag blev det sovmorgon igen. Frukost på ballisen. Joss och jag gav oss iväg till Ön, Tranviken tillsammans med Yejka, Jennie och Sophie. Legat på en handduk i solen, surrat, läst skvaller och bara myst! Blev dock ingen doppning i havet, men nästa gång så;) Hem o bytte om på em och sedan iväg för träning. Spinningpass på Jocks för Angelica! Häckar här hemma i soffan själv nu ikväll, ska nog snart dra mig mot sängen. Jobb som väntar imorgon heeela lååånga dagen.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback