SUCK....

Vad är det för fel på blogg.se!?? När jag var känner mig mogen för att printa ur mig lite av livet och känner att jag måste få utlopp för mitt skrivande, då fungerar inte skiiten!! Satt igår kväll och skrev, skrev o skrev... uppdaterade om händelsernas helg som innehöll gatufest, party, baksmälla, jobb, vänner, solning på stranden, träning och sist men inte minst skrev jag en notis om att allas våran egen älskade Jossan är hemma på besök! Så fungerar inte skiten och allt är borta. Orkar inte upprepa för nu försvan genast motivationen till att blogga igen, suck!!

Sitter på jobbet, har suttit här sedan kl.6 i morse och ska sitta här till kl.19 ikväll! Eller suttit och suttit. Jag sitter ju inte direkt still på mitt jobb. Bara när jag har en liten paus i mitt springande arbete som för tillfället är rätt lugnt. Avgångarna är avklarade för idag, bara ankomster. Lite tråkigt tycker jag. Så mycket roligare när det är folk i rörelse. Dessutom jobbar jag ensammen eftersom L är sjukskriven. Eller ensammen o ensammen, jag har ju grabbarna här. Näpp, nu ska jag ta den lilla gula trucken. Ska bli fotograferad till ngn tavla... hmm.

(Känns faktiskt oförskämt bra att jobba idag med tanke på vädret, kallt o ruggigt ute)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback