Nu tar jag helg!

Har kikat på fotboll ikväll med Angelica o Jess, GIF - IFK Göteborg. Kan vel säga att det gick mindre bra för vårat kära Sundsvallslag. 2-3, Tråkigt. När jag för en gångs skull är och kikar på en allsvenskmatch. Fast i umgängessynpunkt var det trevligt att umgås med tjejerna o kika på lite fotboll. Känner ju att jag saknar det ibland, fotbollen alltså;)
     
  
                
Imorgon är det stora planer som gäller! Vid bra väder blir det upp i ottan o ut på en löparrunda. Packa strandväskan o åka till Tranviken med Yejka o Fie. Kvälls/em prommis runt sidsjön och grillning senare på kvällen. Kan även hända att ett glas vin hälls upp. Men har jag otur så går det som alltid då jag är ledig o planerar, det regnar och är kallt ute.

Är för övrigt ledig fre, lör och söndag. Hur skönt låter inte det!?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback