Årets första riktiga dopp!

Måndag = icke nådig arbetsdag, 7-21.45. Helt okej med tanke på att jag har haft fruktansvärt roligt på jobbet idag!
Som jag skrattat:) Har passat på att ha livräddningsövning på hansa bräda idag då det var lämpligt väder för sådana aktiviteter idag. Blev en sväng ut med båten också och inte minst så blev det årets första riktiga dopp!!
I älven dessutom, och visserligen i en dräkt. Whatever när vattnet sipprade in minst lika bra ändå. Tur jag flöt åtminstone. Så som jag skrattade så hade jag nog inte klarat av att simma själv. Vi gjorde några graciösa hopp bak i från båten!:)
Bildbevis finns!!

Fryser, är mätt och belåten och har inte allt för många timmar kvar nu. Känns bra!
Nu ska jag jobba vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback