Uppdatering

Har egentligen inte så mycket att uppdatera för tillfället.
Det mesta rullar på i sina vardagliga former.. Jobbar, rider, tränar osv.

Fast nu ser jag fram emot 2 helt lediga dagar som ska fyllas med stall och bara allmän slappning.
Kommer att jobba till helgen så kommande helg är räddad!

Today: Klev upp och var väldigt trött kl.04.00 och åkte till jobbet. Piggnade på mig under morgonen och förmiddagen:) Efter jobbet blev det besök hos darling, slappa i soffan, dricka kaffe och äta lite glass samt kika på lite film en timme eller två:) Hem och bytte om och iväg och träna på ett styrka/medel pass, otroligt skoj var det idag:) Lagade makaroner och köttbullar till middag, enkelt och gott med kärt sällskap!
Tog en tripp ner till solariumet och avnjöt säkert en 25 min varm dusch sen då jag kom hem, mycket skönt!
sover tyvärr ensam i natt, så det är vel lika bra att krypa till sängs och dejta john blund.
Ska föresten upp i tid på min lediga dag och bli bjuden på frukost av min käre:)

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sara Hallin

Hej Emmelie!
Har varit in o läst på din blogg flera gånger, o jag blir så glad när jag läser den. Du verkar må så bra o vara så kär, o det är du värd :) Efter allt det jobbiga tidigare... Ha det bäst o en stor kram. // Sara Hallin

2008-01-23 @ 08:32:56
Postat av: Anonym

Jag tycker nästan tvärtom, som att du mår dåligt men försöker hålla en fasad uppe?

2008-01-23 @ 12:55:10
Postat av: Emmelie

Kul att höra från dig Sara! Jag har faktiskt tänkt på dig och undrat hur det står till! Jag hoppas allt är fint med dig o magen:)

2008-01-23 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback