Mår jag bra?

Jaa, det gör jag!
Jag ska absolut inte klaga.. Jag har dom i min omgivning som mår betydligt sämre för tillfället.

Jag har jobbet, jag har gjort klart utbildning som behövdes nu under hösten. Jag har min familj och mina vänner, Jag har mitt lilla hem, Jag har Busan som Linda så snällt lånar ut.
Jag känner mig inte ensam och övergiven och jag har inte ont någonstans eller mår dåligt!
Nä, jag hittar inga krämpor mer än träningsverk.

Jag bör inte klaga och jag har ingen anledning att måla upp någon fasad av falsk lycka!

Fast däremot så är inte livet som en dans på rosor alla dagar i veckan, 365 dagar om året.
Ibland känns livet surt, tungt och orättvist.

Nä, nu ska jag plocka undan maten och disken i köket. Om en stund så kommer Maria förbi, vi ska träna tillsammans ikväll:)

//Emmelie "jag är glad och jag är lycklig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback