Gott Nytt År!!

Undra vad år 2008 kommer att erbjuda!?
Hoppas och önskar att det kommer bli ett fantastiskt bra och härligt år som man bara kommer att kunnna njuta ut av! Om vi snabbt ska summera år 2007 så är det mesta väldigt bra och positivt, alltså 2007 var ett bra år!

Det största i mitt positiva minne och hjärta är att jag träffade världens bästa kille och naturligtvis har det hänt mycket mycket andra härliga saker! Men det kan vi ta en och skriva om vid ett annat tillfälle:)
Jag tackar och bockar för ett härligt 2007 och nu blickar vi framåt mot ett nytt spännande år!

Självaste nyårsfirandet blev tillsammans med älsklingen och hans vänner i Vemdalen!
Åkte upp söndag och är nästan nyss hemkommen. Det har varit väldigt trevliga dagar tillsammans!:)
Och efter dessa trevliga dagar som fyllts med trevligt umgänge, god mat, fest och mys så är jag rätt nöjd, trött och slut så just nu allra högst upp på min "prio" lista står en lång, varm och härlig dusch!


Ännu en gång så önskar jag er alla ett riktigt härligt Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback