Trött...

Tröttare, tröttast! Japp, det är jag det denna vecka till ära! Är sjukt trött efter veckan som varit.
Men nu är jag äntligen ledig i helgen, underbart skönt!!

Ska inleda helgen med en vindrickar kväll och spel tillsammans med min älsklings Sophie och ev. Sara.
Har städat och fixat lite här hemma så det känns okej att ta in någon i mitt boende.
Hade tänkt vila ett tag nu så man är lite piggare, men nu skriker magen efter mat så det går "sådär" med vilandet.

Jag ser fram emot morgondagen också, för då ska jag och Kalle på zanz spa i två timmar, efter det blir det middag ute på någon av stans restauranger och kvällen avslutar vi på filmstaden är det tänkt.
Det ska bli mycket trevligt och härligt med en hel dag att bara mysa tillsammans:)

Nej, nu känns det som om jag svälter av hunger snart  om jag ligger kvar här...
är sjukt hungrig. Måste ta en titt i kylen!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback