Fredag och helg...

Min lediga dag, sovmorgon!! vaknade dock rätt tidigt ändå.
Fast det var såklart bra eftersom tvättstugan dagen till ära är min! Upp o köra igång med tvättning, koka gröt och ta en tripp ner till stan. Var in till moster på salongen och hämta ut schampo, balsam och hårspray.
Det var deffinitivt tomt i alla sådan förpackningar hemma. Tur man har världens gulligaste moster:)

Åkte upp till stallet för att hämta igen mina ikea påsar med benlindor och schabrak som jag så gulligt fann en död mus i förra helgen! Så nu är grejorna på sanering i tvättsugan!!

Har varit duktig och varit på ica idag med, handlat en massa mat!
Så nu håller jag på att "sno" ihop en taco paj och till den tänkte jag servera en härlig grönsallad och kanske ett glas rött vin!
Låter det inte gott!?:)

Näpp, nu är det time för förgräddning av pajskal och byte i maskinen!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback