En veckas mellanrum nu...

sedan förra in inlägget! Och ja, veckan som var har gått fort förbi och vips så var det helg igen
och dags för mig att arbeta! Har jobbat fre, lör och sön.

Mellan jobb och arbete så har det hunnits med lite mys också. Som tur är:)
I fredags så myste jag och Kalle hemma i soffan med lite räkor, vin för min del och en film.
I går (lördag) så stannade jag kvar efter arbetspasset och polerade min bil!
Har vel adrig någonsin trott att det kunde vara så jobbigt och tråkigt att tvätta bilen ordentligt! Det tog mig flera timmar ju. Så jag röstar nog för det där med biltvätt som tar 5 min, och man slipper kliva ur bilen.
Fast jag har ju nu lärt mig att det inte är bra för lacken. Så vi får vel se om det blir fler avancerade biltvättar:)
Just nu är i alla fall bilen väldigt ren och fin!

Sedan igår kväll så var jag lite social med tjejerna som laddade för en utekväll på stan.
Var hemma hos Jossan och där dracks det alkohol och spelades musik. Fast jag och Sophie som körde den nyktra vägen kämpade även lite efter att få se lite melodifestival. Som tyvärr var en besvikelse...Återigen!
Så här med läggs melodifestival tittandet ner!
Vem är det som verkligen röstar och väljer ut bidrag!?
 Hur som helst så blev kvällen återigen inte långlivad. Kom hem och i säng rätt tid.

Har jobbat hela dagen idag så nu väntar en ledig dag imorgon, vilket innebär att jag med gott samvete kan ta ett varmt skumbad och även hälla upp ett glas vin!! Känner att jag behöver det:)


Farväl gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback