Det är äntligen Fredag!

Slutet på veckan och början på helgen! *Jippiii*
Dessutom står termometern på + 7 och solen visar sig!
Det känns bra och man kan ana små sprättningar i kroppen, nästan känner en viss längtan efter vår/sommar!

Jag har dessutom besök av min hund (som jag inte tar ansvar över alltför ofta).
Men i helgen ska han få vara med sin andra matte och det tror jag han är rätt nöjd med, för han gillar att komma in hit till stan. Promenaderna är så mycket roligare här, han möter ju så många hundar och det är alltid liv och rörelse:) Så ikväll blir det mys hemma med "Julle"!

Har städat och grejat undan all smuts som blivit under veckan, så nu känns det rent och bra här hemma.
Det är dock lite tomt i kylskåpet så jag tror det blir en tripp bort till Ica kvantum för lite inhandling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback