Panik!!!!

I bilen på väg hem från Alnö hände något fruktansvärt!! Aldeles ensam i bilen, motorväg, 110 km/h, patar i tfn med E... Vad händer om inte en söt liten hare som hoppar ut mitt framför min bil på motorvägen! Tjoff säger det och något vitt far ut under bilen på andra sidan. Det går så fort att jag inte hinner tänka en endaste tanke mer än att det var en vit liten hare. Vad som blev kvar av stackars haren vet jag inte. Jag GALLSKREK i telefonen och tårarna SPRUTADE!! Stackars E måste ha fått en chock där han själv satt i en helt annan bil. Herregud jag hade kunnat ställa till med en trafikolycka. Hela jag skakar fortfarande, tårarna är dock torkade. Men tänk: Jag har dödat ett djur idag!! FYY så hemskt!!

Har sansat mig något nu och krypit ner här i soffan med datorn och ett halvt glas vin. Trorjag behöver det för att lugna ner mina nerver helt innan jag går och lägger mig.

Förutom att jag lyckats döda en hare idag så har jag även lyckats det fantastiska med att handla klart alla julklappar! Jag och Sophie har sprungit sprungit runt som 2 yra höns idag bland allt annat folk. Det gick bra, och det känns bra! Linda har tagit sin lärarexamen idag med *Grattis till dig gumman*. Så det blev en titt förbi hemma hos henne med för lite uppvaktning och gratulation! Är så imponerad av dig att du kämpat på med pluggandet ända sedan vi tog studenten!!

Kvällen har tillbringats ute på ön hos mamms o papps med middag och slappning framför tv:n till Götakanal 2. Sedan det dramatiska på vägen hem. Min dag är mer än fulländad kan man säga. Orkar inte mer för idag.... Eller föresten fulländad är den kanske inte. För shit så mycket saknad och längtan jag känner efter E!! Helt otroligt :-)

Nu ska jag dricka upp mitt vin samt slå E en signal för att meddela att jag är okej och har lugnat mig! Stackarn måste ha blivit livrädd så som jag skrek och grinade.

Imorgon är det lördag och då väntar stallet, en tur på cosmopolitan, middag med familjen och släkt samt glöggkväll hemma hos Sophie i Haga! Ser fram emot morgondagen :-)

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket.:) Det var superskoj att du kom. Jag var helt slut efter att ni alla hade åkt, somnade klockan 21 och har nyss vaknat.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback