Lite uppdate i bilder

Har tänkt och tänkt massor med gånger att jag ska lägga upp lite bilder här på bloggen. Lite bildbevis på vad som händer och sker under dagarna. Jag ligger flera veckor efter nu. Tiden räcker inte till. Så vi backar bandet tillbaka till helgen innan det bar iväg ner till S-holm. Om inte jag minns fel så hamnar vi på helgen som innehöll personalfest nr.1, invigning av badtunnan på jobbet.  Vi blev ett litet men tappert gäng som hade en grymt trevlig kväll tillsammans. Så här såg det ut....

                


            

Det var några urval från vår badtunnefest på jobbet det här. Det var en kväll där en hel del dryck intogs, massa bad, alla tog fram sina enorma sångröster och släppte loss. Lite dans både i form av disco, styrdans och dans i damskor!

Så hoppar vi fram lite i tiden och landar på utbildningsveckorna nere i storstaden. Även här har lite bilder tagits...
                 

Så här ser läget ut nere på BRS. Det är full fart hela dagarna och vi är ett härligt gäng som har grymt skoj tillsammans. Känns lite gruvsamt att det är sista veckan snart. Det går fort och snart har dessa 3 veckor passerat förbi och vi skiljs åt. Men en vecka återstår och jag vet att det kommer att bli en sjukt rolig och lärorik vecka som återstår:-)

Så kanske det bästa av allt just nu. En bild säger mer är tusen ord.... :-)




Kommentarer
Postat av: Carro

Haha!! Vilket jäkla kort det är på karln min i klackeskor.. Hemska värld;) Kul att ses i Lördags!Hoppas ni hade d bra ute=) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback