Vem vill ha med en deppig dejt?

Inte jag i alla fall!
Efter en natt som innehållit både god och ond sömn så vaknade jag i morse och bemöttes av ett grått, regnigt och minst sagt trist Sundsvall. Några sekunder senare skådade jag en lika grå och dassig spegelbild inne i badrummet.
Hjäälp!!! Lika bra att gömma sig i soffan, under filten med en kopp te nära till hands och somna om till OS.

Tanken från början var en varm, solig onsdag som skulle spenderas med bad och solning påTranviken, lunch i hamnstugan och en visning av Sundsvall från Norra berget. Lät som en rätt mysig dag va?;)
Vädret och mitt humör verkar trivas tillsammans och "kompa" rätt bra ihop, så det är kanske nästan lika bra att det är som det är idag. Fast jag mår ännu sämre av att må dåligt, mår dåligare av dåligt väder och av att behöva ligga still i soffan och inte göra någonting! Jag mår pyton då! Jag vantrivs då! Usch!

Nä, nu ska jag göra något bra av den här dagen. Jag ska försöka vara en glad, trevlig och charmig dejt!;)
Ska rycka upp mig från soffan, ta en fräsch dusch, leta fram några fina kläder och leta efter mitt glada humör som gömmer sig någonstans. Ska göra migg bästa för att bli ett trevligt sällskap i Birsta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback