Välkommen tillbaka till verkligheten!

Nu är det deffinitivt slut,slut på semestertider. Jag längtar faktiskt lite till hösten:) Dels för att min semester är slut, men också för att jag längtar efter mörka, ruggiga höstiga kvällar då man får lov att tända massa ljus, sätta lite färg i hemmet och burra in sig i filtar och bara mysa på! Längtar nog extra mycket just nu bara för att det är halvmörkt och regnar här i Sundsvall ikväll. Imorgon är det min första arbetsdag. Min första TIDIGA morgon på jätte jätte länge!!
Jag kommer att ställa dubbla klockor ikväll. För säkerhetsskull:)

Så här sista semesterhelgen har jag försökt vända tillbaka tiderna något. Började redan lördagmorgon med att kliva upp kl.08.00, var något trött efter en sen men trevlig kväll på stan med Sophie. Jobbade tillsammans med pappa hela dagen lång i skogen. Gick fram och tillbaka, upp och ner i skogs terrängen och satte granplantor. Låter kanske inte så märkvärdigt, men det är riktigt jobbigt efter en hel dag! Träningsverken blev inte lindrigare!
Kvällen spenderades hos föräldrarna ute på Alnö. Kräftmiddag med familjen, kusiner, moster och Sophie. Blev en sen kväll med mumsiga kräftor och gott vin. Var nog inte i säng förrän runt 01.30. Så kom söndag, dax för hopptävlingar i Ånge. Upp 6.30 och packa sig iväg. Summan av allt är en jätte trevlig helg, men jag är grymt trött!

På bordet ligger nycklar, bage, kläder, matlådan i kylen och äggen är kokta! Nu väntar sängen omdelbart BUMS!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback