SKIT!

Det är verkligen SKIT just nu, med precis allt, och då menar jag ALLT!
Hade tänkt en uppdatera bloggen med sommarens och semesterns festligehter och alla möjliga happenings!
Det hade blivit ett långt härligt inlägg med massa grymma sommarbilder!
Det har varit fantastiskt och sommaren är vel ändå inte slut ännu? Även om semestern snart är det.
Men vet ni vad, Jag orkar inte! Orkar ta upp allt det "braiga" som är så härligt. Har blivit attackerad av en jätte deppression eller av själva verkligheten. Jag vet inte! Jag trodde det mesta var över nu. Det har gått så lång tid nu. Alla sår borde vara så gott som läkta vid det här laget och känslan samt styrkan borde ha repat sig. Tydligen inte, inte det minsta!
Faaans jääävla skiiit, nu orkar jag inte mer! Jag avskyr det här!!

"Lämna mig i fred, låt mig få växa på mig, låt mig bli stark, ge mig självförtroende, ge mig styrka, krafft och mod"

Fast vem säger att det är en riktig träning/prövning om det inte finns blod, svett och tårar inblandat?

Kommentarer
Postat av: farmor

Emmelie du har både styrka och mod , tänker på dig och älskar dig. farmor

2008-08-12 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback