Packat & klart!

Känns som om ingenting är bortglömt nu! Bekväma kläder, regnkläder, ullstrumpor, kängor, mössa, keps, tandborste, reselakan, regnkläder, kåsa, varma koppen, vattenflaska, termos, kamera mm.
Tror att jag fått med allt enligt "listan". Till och med vinflaskan fick sig en plats i ryggsäcken:)
Jag har nog aldrig haft så lite packning någonsin när jag har varit borta mer än 2 dagar! Detta är sensation!
Tänk vad skönt om det jämt vore så här smidigt och lättsamt när man ska åka bort och måste packa.
Lustigt bara att det ska krävas en fjällvandring för att få mig med så lite packning. Kanske beror på att jag ska bära packningen själv i hela 3 dagar? Ska bli riktigt spännande det här, kanske kommer jag hem på söndag kväll och har lärt mig något helt nytt. Packa och res bort med endast en ryggsäck:)

Det spelar ingen roll om jag ska till t.ex. S-holm en helg eller en vecka till utlandet. Jag har alltid en jätte resväska med mig fylld med kläder som kommer att användas plus lite reserv som är "bra att ha", skor som jag vet att jag kommer att använda och några par som jag "kanske" kommer att använda. Plus en massa jackor beroende på väder o vind. Så till sist men inte minst så behöver jag alltid en liten ev.shopping plats i väskan. Så det finns möjlighet att ta med sig något nytt hem. Knepigt det där med packning, för oftast 99 gånger av 100 så kommer jag hem med halva väskan helt oanvänd!! Förstår inte varför och då har jag redan innan jag åkte halverat packningen 1-2 gånger och bara tagit med det som är absolut nödvändigast!!

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner helt nöjd över min minimala packningsrekord med en tid på ca 10 min!
För imorgon bär det iväg, med start för vandring på fredag morgon då första målet blir sylarna!:)

Ha en härlig helg här hemma, för det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback