Det är helt sjukt!

Jag har sovit bort hela min lediga helg, mer eller mindre! Som jag längtat efter denna helg.
Ledig, promenader, träning, trav, hästtävlingar, storstädning av lägenheten och party stod på mitt "helg schema".
Var sjukt trött i fredags vilket innebar att jag efter en insatts som chaufför stupade rakt ner i sängen runt 23.30.
Eftersom det är helg och jag är ledig så ställs ingen klockan. Jag brukar ändå vakna tidigt...trodde jag ja!!

Sover som en stock när jag någonstans i bakgrunden hör något som ringer. Innan det kopplar att det är min telefon som ringer. "Oohhh Shiiit" var min första tanke. Trodde allvarligt klockan gick fel. Den  visade 16.00!!
Hela dagen är förstörd, hur man lyckas sova bort en hel dag??
Jag har alltså sovit sedan fredag kväll runt ca.kl.23 till lördag eftermiddag kl.16.00 och då blir jag till och med väckt!
Jag har sovit som en stock hela tiden. Det värsta av allt var att jag fortfarande var trött och hade kunnat somna om.

Nu gjorde jag inte det, utan klev istället upp och fick i mig en form av frukost/lunch/middag i form av snabb nudlar.
Ha, lyxig lördagsmiddag va!? Not....
Eftersom hela min lediga dag var som bortblåst var det lika bra att ladda inför kvällens festligheter med dusch, piffning och val av kläder. Vi hade tjejkväll hos Mathilda som slutade ute i vimmlet på Oscar. En mycket trevlig kväll tjejer:)
Tyvärr dokumenterades inte kvällen i form av bilder. Hade ingen kamera:(
Men det bli absolut fler sådana kvällar!!:)

Nu kan man tycka eftersom jag sov bort hela lördagen så borde jag göra något åt denna söndag när det är strålande väder ute. Solen skiner och jag har ingen aning om det är varmt eller kallt ute. Men vet ni vad, jag har inte gjort ett endaste skit! Mer än att bara ligga och mysa med filten uppdragen till öronen, kikat på en gammal film och mumsat i mig den andra halvan av subway mackan som jag inte orkade i natt då jag kom hem. Samt att jag druckit en massa juice!
Känner mig halvt äcklig nu. Lat och icke fräsch som bara slöar så här. Men jag är sååå trött!! Why???

Längesedan jag kände mig så här grymt trött, vill bara sova!!
Undra om det kanske blir bättre om jag försöker fixa ett bad och krypa ner i det en stund medan jag försöker klura ut vad som händer resten av dagen som är kvar av den lediga söndagen!
                      


                                       
                                    Ungefär så här trött känner jag mig nu.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback