Bättre slut än början!

När halva denna onsdag hade avverkats så hittade jag någonstans en betydligt bättre sida hos mig själv. Vilken tur:)
En sväng om i Birsta på Ikea där målet var en byrå som tyvärr inte fanns inne på lager. Efter det hade det spruckit upp på himmlen och det såg rätt ljust och fint ut ute. Så vi styrde mot Alnö, Tranviken. I hopp om att få ett dopp i havet, kanske lite optimistiskt. Men ändå:) En av oss badade och den andre satt på bryggan o kikade på!
Inget vidare badväder, men skönt att doppa fötterna och kika ut över vackra havet en stund.
Under kvällen så fortsatte det glada humöret på sin topp. Vi handlade mat, lagade god wok middag, åt, surrade, skrattade och spelade lite gitarr. (eller rättare sagt JAG lyssnade på lite gitarr).

Jag har haft en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans med trevligt sällskap!:)

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback