Underbara dag!

Trots ett liv som känns som ett rent helvete för tillfället så var det oundvikligt att känna glädje idag då rullgardinen drogs upp. Tittade ut och solen sken, fantastsiskt underbart vårväder!
Har sedan en tid tillbaka svårt att äta den där mysiga frukosten numera.
Blir gärna att jag hellre bara tar en tallrik fil och sätter mig o soffan och slevar i mig.
Saknar grymt mycket de härliga, långa frukoststunderna.
Pressa färsk juice, koka ägg, koka gröt, kaffe och njuta av frukosten ca 1 timme.
Men idag blev det äntligen dax för mysfrukost igen. Tillsammans med min älsklings Sophie som kom till mig i morse. Kokade ägg, juice, skar apelsinhalvor, banan, fil, musli, cafe latte. Var underbart med sällskap igen:)

Resten av lediga dagen har tillbringats med Sophie.
Grejat och donat inför tävlingarna på Färsta.
Handlat present till Sophies pappa. Jag och Cosmopolitan tränade för A-L inne på Färsta.
Hann även med ett Body Pump pass med Angelica som intruktör ikväll.

Är rätt nöjd och tillfreds nu, sängen väntar. 


               

          världens bästa vän & Sophie


Nattinatti!
//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback