Invited to Labero!

I söndags var det dax att för andra gången se denna makalösa man, Joe Labero!
En grym show och föreställning som återigen gav mig känslan av att jag är helt "blåst" då slutet kom. En väldigt trevlig kväll tillsammans med familjen och Sophie!

                                     

Underbart vårväder verkar hålla i sig, känns bra! För är det något som just nu får mig att känna mig piggare, gladare och en chans att se positivt på livet just nu så är det våren då solen skiner! Det finns dessutom inget bättre än att vara i stallet då. Snön är borta, underlaget bra, jackan åker av och det är hur härligt som helst att rida ute. Hade nog kunnat rida i flera timmar idag. Dock blev Cosmopolitan rätt nöjd efter en timme, så vi gav oss då. Hon kändes fin idag, undra om det beror på vädret:)

Blev sugen på att dra fram grillen då jag kom hem, men istället så blev det tacos. Tacos är ingen mat som man äter utan sällskap, så vad blev bättre sällskap än Angelica:) Vi åt god tacos, drack caffé latte, surrade o kikade på tv. Så mysigt att kunna ha sådana spontana myskvällar tillsammans med vänner:)
Nu väntar en vecka med massa jobbiga förmiddagar *usch*
Vet att jag kommer vara sjukt trött då fredag kväll kommer.

Klockan är ställd på 03.50 så det är vel bäst att försöka sova så man är pigg första morgonen åtminstone!
GodnattGodnatt!
//EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback