Ikväll ska jag somna utan tårar!

Jag känner det på mig, min ögon går snart i kors och det svider som om jag hade sand i ögonen. Ikväll blir det till att vaggas in i sömn lugnt, stillsamt och utan tårar.

Det känns så skönt, jag vill nästan dra lite längre på det. Känner mig så säker.
Det känns skönt och veta att det kommer bli en lätt natt.
Eller så är det bara för att jag är så förbannat jäkla trött efter en veckas hårt arbete att jag inte har ork eller hjärnverksamhet till övers för något tänkande och grubblande.

Har tillbringat fredag kväll tillsammans med mamma. Vi har ätit tacos, kikat på fredags tv och bara myst i soffan hela kvällen. Jag till och med slumrade till en liten stund. Mycket skönt:)

Nu ska jag luta huvudet bakåt och somna omgående, ska bli mycket mycket skönt!



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback