MysPys!

Jag har sällskap av kusin Linda och vi har det så mysigt:)
Hon har lov denna vecka och jag är ledig i 2 dagar så då passar vi på att umgås!
Igår var vi på sporthallsbadet och simmade. På kvällen hyrde vi film, tände ljus och myste i soffan.
Linda sover hos mig, så imorse efter frukost åkte vi till Indal och hälsade på Johanna och hennes lilla familj och grattade lilla Teo välkommen till världen!:)
Efter besöket hos Johanna blev det en tur till Birsta och Ikea. Var även in i stan en sväng och på vägen hem så handlade vi Kinamat med oss hem. Äppelpaj har vi bakat nu ikväll (mycket god) och nu har vi tänt massa ljus och ser på "Bonde söker fru". Så ikväll blir det en "såpa" kväll:)

Känns skönt och trevligt med lite sällskap och att få vara med någon som får en på andra tankar för en stund!





Men Åhh, vad jag längtar efter den här grabben....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback