Hemma igen...

Men denna gång tänker jag inte bara vara hemma över helgen utan jag tänker återvända till min normala vardag under några vekcors tid framåt innan jag får njuta av en vecka med sol, värme och bad!

Det känns otroligt skönt att komma hem igen efter första skedet på BRS som skett under 3 veckors tid.
Det har varit 3 fantastiskt lärorika, roliga, trevliga och helt underbara veckor tillsammans med en trevlig grupp och trevliga lärare!
Jag hade gärna stannat 3 veckor till! Om det nu endast beror på att det var så skoj på BRS eller om det är för att det känns så tomt och ensamt här hemma utan Kalle törs jag inte svara på!
Tror att det sistnämnda påverkar en hel del:)

  
                                               

                                          


En liten inblick i vad jag(och mina kompanjoner "P1 och P2") har pysslat med sista veckan som innebar att jag idag åkte hem med följande intyg i mina händer!(även Bosse och Mats fick varsitt intyg)                                                 
                                                                           


Så vad händer nu då?
Jo, Nu väntar en ledig helg  med skoj och festligheter med tema! Trevligt värre:)
Så nu ska jag ta tag i saken angående klädsel inför morgondagens festligheter!!

See you soon!
//Emmelie "Längtar jätte toka mycket efter underbar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback